Τα περισσότερα χρόνια, οι μελισσοφάγοι περνούν από τη Σέριφο από τα μέσα Απριλίου έως τις αρχές Μαΐου για να φωλιάσουν βορειότερα και να επιστρέψουν το φθινόπωρο για να ξεχειμωνιάσουν στη Νότια Αφρική. Φέτος, φαίνονται πιο πολυάριθμοι αυτόν τον μήνα. Αναγνωρίσιμα από το κάλεσμα τους, είναι πλέον πιο δύσκολο να παρατηρηθούν από κοντά. Μια ομάδα περίπου είκοσι ατόμων ήταν παρούσα στο Πλεχτή, σκαρφαλώνοντας σε νεκρά δέντρα (τα ίχνη της πυρκαγιάς του 2024 είναι ακόμα καθαρά ορατά). Δεν είναι πάντα εύκολο να μετρηθούν σε φωτογραφίες του ίδιου δέντρου!
Most often, bee-eaters pass through Serifos from mid-April to early May to nest further north and return in the autumn to overwinter in South Africa. This year, they seem more numerous this month; recognizable by their call, they are now more difficult to observe up close. A group of about twenty individuals was present in Plechti, perching on dead trees (the traces of the 2024 fire are still clearly visible). Not always easy to count in photos of the same tree!

